Call Of Duty 7: Black Ops משחק מחשב להורדה » פורטל הדת היהודית החדש
טוען דף...
גולש יקר, אינך רשום לאתר, לחץ כאן להרשמה בחינם!

פורטל הדת היהודית החדש » משחקים » Call Of Duty 7: Black Ops משחק מחשב

 
  • מבצע חבר מביא חבר, כל מי שיביא 3 מנוים יקבל מנוי חינם

  • חדש!!! אפשרות להפעלת מנוי ללא הגבלה

  • כל מי שמעוניין להיות בצוות העלאות יצור קשר ויקבל מנוי לאתר כולל גישה מלאה להורדות תודה
  • הירשמו כמנויים חד פעמי ותקבלו קישורים לסרטים אלבומים וכו כולל תמיכה במאיץ הורדות תודה לכולם
  • לכל גולשי האתר אנו בצוות ההנהלה/העלאות משקיעים את כל כוחנו בשביל שאתם תהינו אם נתקלתם בקישור פגום אנא פנו אלינו וידעו אותנו כדי שנוכל לתקן ולתת לכם שירות בתודה צוות האתר
  • לכל גולשי האתר כל תוכן ההורדות יועלה בקרוב לשרת חדש אנא האזרו בסבלנות



Call Of Duty 7: Black Ops משחק מחשב להורדה

הצג סיסמא לקובץ

סיסמא
  דירוג סיקור: דרגו אותי
נוסף על ידי: LordOfHackers
תאריך הוספה: 10-10-2013, 10:47
שנת יציאה: 2010
גודל קובץ: 7.43 GB
מס' הורדות: 8645
מס' שרתים: 1
מס' התגובות לסיקור: 5
קטגוריה: משחקים
רמת כשרות: 1 מתוך 5

סיקור מלא


Call Of Duty 7 Black Ops להורדה

סיקור:
המשחק מתחיל כאשר אלכס מייסון, חייל אמריקאי מיחידות ה-SOG של הCIA מוצא את עצמו בחקירה. החוקר שואל אותו על המבצעים שבהם הוא השתתף, ומייסון מספר לו את הזמן שבו הוא נמצא בקובה עם חברו פרנק וודס ועם ג'וסף באומן. הם פוגשים את קרלוס (נקרא גם X) שנותן להם את הפרטים על מקום המחבוא של פידל קאסטרו במפרץ החזירים. בזמן שקרלוס מדבר, חיילים מהצבא של קובה פורצים למקום והורגים כמה אנשים. אחד מהחיילים תוקף את מייסון עד שוודס לוקח את הסכין של החייל ותוקע לו ביד, והורג את החייל בעזרת בקבוק וויסקי שקרלוס שתה. קרלוס בורח לבית שלו שנמצא בקרבת מקום, ובאומן פורץ למכונית. מייסון, וודס ובאומן נוסעים למפרץ החזירים ומוצאים את קאסטרו שמאיים על רקדנית קובנית. מייסון הורג את קאסטרו בירייה בראש, ובורחים באמצעות מטוס חילוץ. אבל החיילים הקובנים מתחילים לנסות לפגוע במטוס, ומייסון קופץ אל הכנף של המטוס כדי להגן עליו לפני שהוא ממריא. החיילים מתחילים להגיע מחזית קדמית, ומייסון יורד ומוצא מכונת ירייה. הוא מנסה להגן על המטוס, עד שקולונל לב קרבצ'נקו בועט בראש שלו. פידל קאסטרו מגיע ואומר למייסון שהוא הרג את הכפיל. קאסרו מחליט לתת אותו בתור מתנה לגנרל הרוסי ניקיטה דרגוביץ' בתמורה לכך שהם יכרתו ברית נגד המערב. מייסון נשלח למחנה של גולאג באזור וורקוטה, שם הוא פוגש את ויקטור רזנוב וסרגיי קוזין, שני חיילים סובייטים שעוזרים לו לברוח. כאשר סרגיי פותח את הדלת של הכלא ומנסה לצאת החוצה, מייסון מחליק דרך הדלת וסרגיי נורה על ידיי שומר ברגליים. זה גורם לו לשחרר את הדלת שנסגרת עליו והורגת אותו. מייסון פותח את הדלת מבחוץ ונותן לרזנוב לעבור. הם פותחים את השער אבל השומרים זורקים רימוני עשן ומייסון מתעלף. רזנוב עוזר לו ומביא אותו לבחוץ, אחרי המוות של כל שאר האסירים. מייסון ורזנוב הולכים לאופנועים, ובורחים אל רכבת מייסון קופץ אל הרכבת, אבל רזנוב לא קופץ ואומר שרק חופש בשביל מייסון הייתה המטרה. שנייה אחר כך, רזנוב מנסה לבלום את האופנוע ומתנגש בחייל רוסי, הפגיעה גורמת למותו. אחרי שהשתקם, מייסון נפגש עם רוברט מקנמארה ועם ג'ייסון הדסון, על מנת לקבל משימה מהנשיא ג'ון קנדי. קנדי אומר לו להרוג את ניקיטה דרגוביץ', אבל מייסון מדמיין שהוא הורג את קנדי. בהמשך המשימה הוא רואה ושומע מספרים, שמייסון אמור לתרגם אבל הוא לא מצליח. מייסון להוט לבצע את המשימה שלו ויוצא עם פרנק וודס, גריגורי וויבר, ג'וסף באומן, האריס ברוקס, ג'ייסון הדסון ועוד מספר חיילים לברוס את טילי הV2 שגרמניה מכרה לרוסיה לפני שהם משתגרים לארצות הברית. וויבר נשלח לחבל בטיל הראשון, ולאחר שהוא נהרס וויבר נתפס בידי קרבצ'נקו. קרבצ'נקו עוקר לוויבר את עינו השמאלית, אבל וודס ומייסון מצילים אותו לפני שהוא מת מאובדן דם. הדסון, ברוקס ובאומן מגיעים ויוצאים להרוס גם את הטיל השני אבל הוא כבר באוויר. מייסון משתמש בטיל סטינגר כדי להפיל אותו, והוא שם מטען חבלה במכונית של קרבצ'נקו ודרגוביץ'. המכונית מתפוצצת אבל דרגוביץ' וקרבצ'נקו בורחים. מייסון ווודס יוצאים למצוא את "העורק" אבל הם מגלים שהוא מת מהתקפת הגז הכימי של רוסיה. בזמן המשימה של וודס ומייסון, הדסון וויבר יוצאים למצוא את דניאל קלארק ולתחקר אותו על תחנת המספרים, שהיא מקום בו כל ההתקפות הכימיות של רוסיה נגרמות. קלארק עולה לגג של בניין עם הדסון, אבל הם מחליקים.הדסון עוזר לקלארק, אבל הוא נורה בראש על ידי צלף של הספאצנז ונופל אל מותו. וויבר עוזר לו והם בורחים.
החוקרים של מייסון דורשים לדעת למה הוא רוצה להרוג את קרבצ'נקו, דרגוביץ' וסטיינר. (מדען נאצי שערק לרוסיה) מייסון אומר להם שהוא רוצה להשיג את הנקמה של רזנוב, לאחר שחברו דימטרי פטרנקו מהמשחק COD: WAW מת בתאי הגזים לאחר שדרגוביץ', קרבצ'נקו וסטיינר בגדו בגדו בהם. מייסון, וודס, הדסון ובאומן יצאו להרוג את קרבצ'נקו. הדסון פוגש את האריס ברוקס בזמן המבצע, והם יוצאים להרים לחפש את קרבצ'נקו. וודס, באומן ומייסון ממשיכים לוייטנאם. בזמן המשימה של הדסון, הוא וברוקס עוברים בגשר שמתפוצץ. הדסון מצליח לברוח ונותן לברוקס יד, אבל ברוקס נופל ומת. הדסון בורח בעזרת מסוק ששלח וויבר למקום. מייסון, וודס ובאומן נתפסים על ידי קרבצ'נקו ודרגוביץ', והם נאלצים לשחק רולטה רוסית. באומן מסרב ונרצח על ידי השומר, וודס לא מקבל את הכדור אבל אומר למייסון שהכדור יגיע בפעם הזאת. מייסון יורה בשומר, לוקח את האקדח שלו ומשתמש בגופה של השומר בתור מגן אנושי. הם ממשיכים ומייסון פוגש את רזנוב, אבל הפעם רק בדמיון. מייסון חושב שרזנוב איתו והם נכנסים לחדר של קרבצ'נקו, שאורב לוודס ולמייסון. קרבצ'נקו זורק את מייסון לרצפה ומעלף את וודס. קרבצ'נקו מתחל לדבר עם מייסון: "לא בפעם הזאת, אמריקאי. אתה שוב.. הייתי צריך להרוג אותך בוורקוטה!" ואז, וודס מתעורר, תוקע בקרבצ'נקו סכין ודוחף את קרבצ'נקו. קרבצ'נקו אומר לוודס שהוא ימות ביחד איתו, וקרבצ'נקו מפוצץ את חגורת הנפץ שלו. וודס מצליח לדחוף אותו לכיוון החלון, ושניהם מתים. רזנוב שוב מופיע ועוזר למייסון לקום. הם מוצאים מסמכים על פרידריך סטיינר, מדען נאצי שפיתח את הגז "נובה 6" הם מגיעים לאי Rebirth שבים האראל, ומוצאים את סטיינר. רזנוב יורה בסטיינר והורג אותו. אבל לאחר המוות של ברוקס, סטיינר דיבר עם הדסון ומר לו שהוא מתכוון לרוק לצבא ארה''ב ולעזור להם. הדסון אומר לסטיינר שהCIA יאסוף אותו משם. אבל עד שמייסון מגיע, הדסון וויבר טועים בדרך ומתעכבים. הם מגיעים למעבדה אבל מייסון כבר הגיע לפניהם. מייסון נראה עם אקדח, צועק: "השם שלי הוא ויקטור רזנוב, ואני אשיג נקמה". משימה אחר כך, מייסון יושב בכיסא והדסון עוזר לו לקום. מייסון נותן להדסון אגרוף ומתחיל לרוץ במסדרונות של חדר החקירות, בחיפושים אחרי ויקטור רזנוב. מייסון נזכר בפלאשבקים שלו ורואה איך דרגוביץ' שטף לו את המוח. הדסון תוסף אותו, ומייסון מספר לו שתחנת המספרים היא ספינה, "הרוסאלקה" מייסון, וויבר והדסון תוקפים את הספינה, מוצאים את דרגוביץ', והוא יורה בהדסון. מייסון תופס את דרגוביץ', חונק אותו ושוחה אל הספינה של וויבר. המשחק מסתיים.

סרטון:


דרישות מערכת:

מעבד:
Intel® Core™2 Duo E6600
או AMD Phenom™ X3 8750

זיכרון: 2GB

כרטיס מסך: Shader 3.0 256MB
או NVIDIA® GeForce® 8600GT
או ATI (AMD) Radeon Radeon® X1950Pro

מקום פנוי: 12GB

מדריך התקנה:
חלצו את כל החלקים באמצעות התוכנה WinRAR ותקבלו קובץ בודד, חלצו אותו עם WinRAR או שתפתחו אותו בכונן ווירטואלי עם DAEMON Tools,

תתקינו ובסיום התקנת המשחק הורידו את הפריצה, תתקינו אותה. לאחר מכן כל שנותר לעשות זה לשחק וליהנות.

Call Of Duty 7: Black Ops משחק מחשב להורדה Call Of Duty 7: Black Ops משחק מחשב עמוד הורדה
Call Of Duty 7: Black Ops משחק מחשב


כדי לצפות בקישורים להורדה עליך להיות מחובר

אורח יקר, אינך מחובר לאתר כרגע.
אנו ממליצים לך להרשם או להתחבר לאתר עם שם המשתמש שלך
<
  • הורדות: 636
  • תגובות: 663
  • איסיקיו: --
10 אוקטובר 2013 10:48

LordOfHackers

  • קבוצה: מנהלים ראשיים
  • נרשם לאתר: 21.10.2012
 
חברה אחלה משחק גרפיקה מעולה חובה להוריד 100% הנאה wink

<
  • הורדות: 636
  • תגובות: 663
  • איסיקיו: --
11 אוקטובר 2013 15:40

LordOfHackers

  • קבוצה: מנהלים ראשיים
  • נרשם לאתר: 21.10.2012
 
משחק מעולה בלי אף תגובה recourse

<
  • הורדות: 0
  • תגובות: 33
  • איסיקיו: 22
7 אוגוסט 2014 21:31

מנדי111

  • קבוצה: VIPמשתמשים מנויםVIP
  • נרשם לאתר: 20.07.2014
 
מגניב זה בהורדה נאו fellow

<
  • הורדות: 1
  • תגובות: 23
  • איסיקיו: --
3 דצמבר 2015 23:04

davidf

  • קבוצה: VIPמשתמשים מנויםVIP
  • נרשם לאתר: 30.07.2013
 
תודה אחי אתה מלךךךךךךךךךךך איזה השקעה תודהההההה אחלה משחקק wink

<
  • הורדות: 0
  • תגובות: 25
  • איסיקיו: --
14 מרץ 2017 12:48

123456

  • קבוצה: VIPמשתמשים מנויםVIP
  • נרשם לאתר: 22.06.2012
 
זה נראה אחלה משחק, באמת, אבל אני מנסה להוריד את המשחק, מתקין אותה עושה את הפריצה, ולא מצליח להכנס למשחק עצמו, אולי אתה יכול לשלוח לי פירוט יותר ברור איך לעשות את זה.

זה נראה אחלה משחק, באמת, אבל אני מנסה להוריד את המשחק, מתקין אותה עושה את הפריצה, ולא מצליח להכנס למשחק עצמו, אולי אתה יכול לשלוח לי פירוט יותר ברור איך לעשות את זה?

מידע
משתמש אורחים לא יכול להשאיר תגובות.