Assassins Creed IV משחק מחשב להורדה » פורטל הדת היהודית החדש
טוען דף...
גולש יקר, אינך רשום לאתר, לחץ כאן להרשמה בחינם!

פורטל הדת היהודית החדש » משחקים » Assassins Creed IV משחק מחשב

 
  • מבצע חבר מביא חבר, כל מי שיביא 3 מנוים יקבל מנוי חינם

  • חדש!!! אפשרות להפעלת מנוי ללא הגבלה

  • כל מי שמעוניין להיות בצוות העלאות יצור קשר ויקבל מנוי לאתר כולל גישה מלאה להורדות תודה
  • הירשמו כמנויים חד פעמי ותקבלו קישורים לסרטים אלבומים וכו כולל תמיכה במאיץ הורדות תודה לכולם
  • לכל גולשי האתר אנו בצוות ההנהלה/העלאות משקיעים את כל כוחנו בשביל שאתם תהינו אם נתקלתם בקישור פגום אנא פנו אלינו וידעו אותנו כדי שנוכל לתקן ולתת לכם שירות בתודה צוות האתר
  • לכל גולשי האתר כל תוכן ההורדות יועלה בקרוב לשרת חדש אנא האזרו בסבלנות



Assassins Creed IV משחק מחשב להורדה

הצג סיסמא לקובץ

סיסמא
  דירוג סיקור: דרגו אותי
נוסף על ידי: LordOfHackers
תאריך הוספה: 29-09-2014, 11:39
שנת יציאה: 2013
גודל קובץ: 5.38 GB
מס' הורדות: 8760
מס' שרתים: 1
מס' התגובות לסיקור: 2
קטגוריה: משחקים
רמת כשרות: 1 מתוך 5

סיקור מלא


סיקור:
ביוני 1715 נערכה מתקפה של כמה ספינות על ספינה אחת בסמוך לחופי קייפ בונאוויסטה. במהלך המתקפה קופץ לתוך הספינה המותקפת אדם אשר לבוש בחליפה כחולה והורג את אחד מאנשי הספינה. הוא הורג את כל אנשי הספינה פרט לאדוארד קנוויי שלאחר פיצוץ מטען בספינה הוא עף מהדף הפיצוץ לתוך המים, ויחד איתו הרוצח בחליפה הכחולה. שניהם שוחים לעבר החוף ובמהלך השחייה נזכר אדוארד בכך שבת זוגו אמרה לו שלא יהיה פיראט יותר משנתיים בגלל הסכנות בעבודה.

כאשר מגיעים האדם בחליפה ואדוארד לחוף הם שוכבים על החול והאדם בחליפה אומר לאדוארד שאם יעזור לו להגיע להוואנה (קובה) הוא יתן לו 100 מטבעות אסקודו (מטבעות שבעבר היו שמישים בספרד ופורטוגל). אדוארד שקם וחושב שאין לאיש בחליפה את הכסף רוכן מעליו ושולח יד לכיסו כדי לבדוק. האיש בתגובה שולף אקדח ומכוון אותו לעבר אדוארד. אדוארד נבהל ונופל והאיש קם במהירות ומאיים עליו באקדח. כאשר הוא מתכוון לירות הוא מגלה שאין לו כדורים באקדח והוא מתחיל לברוח. אדוארד מתחיל לרדוף אחריו בכל האי אליו הם הגיעו. לאחר שאדוארד מתקרב אליו האיש מוציא אקדח אחר ופוגע באדוארד. האיש מנצל את הזמן ובורח. לבסוף אדוארד תופס את האיש בחליפה, ושולף שתי חרבות שהיו איתו מאז שהיה בספינה.

הוא נלחם עם האיש בחליפה ודוקר אותו למוות.

אדוארד מוציא מכתב מהחליפה של האיש ובו כתוב ששם האיש בחליפה הוא דאנקן וולפול ושאף על פי שהכותב לא מכיר את פני האיש, הוא יזהה אותו לפי החליפה הכחולה שקיבל מהמסדר הסודי בו הוא חבר. בנוסף כתוב שאם דאנקן יתן לאיש בהוואנה את המידע שהוא צריך, הוא יקבל סכום כספי גדול.

אדוארד מטפס על עץ גבוה כדי לתצפת על האי וכדי למצוא דרך להגיע להוואנה. הוא רואה חוף ולידו ספינה קטנה עוגנת במים.

כאשר הוא מתקרב לחוף הוא מבין שהוא לא לבד ורואה חיילים רבים מתהלכים בו ואדם שנכלא על ידי החיילים. אדוארד הורג את כל החיילים ומשחרר את האסיר הכלוא. הוא מגלה ששם האסיר הוא סטיד בונט ושהספינה היא שלו. סטיד בונט מבקש מאדוארד שישוט בספינה מפני שהוא לא יודע איך ובגלל שהחיילים רצחו את קפטן הספינה. הוא מגלה שיש עוד מלחים על הספינה שהסתתרו במתקפת החיילים.

לאחר מכן קם השחקן ממכונה עליה הוא שוכב ומגלה שהוא נסיין בתעשיות אבסטרגו. אישה בשם מלני מלווה אותו לחדר העבודה הפרטי שלו, בו נמצא מכשיר בשם אנימוס אומגה שבעזרתו הוא משחזר את זכרונותיהם של אבות אבותיו של דזמונד מיילס, הדמות הראשית מהמשחקים הראשיים הקודמים בסדרה - אחד מהם הוא אדוארד קנוויי.

הוא מתחבר לאנימוס ומקבל מידע על האנימוס.

הוא מגלה שאדוארד נולד בעשירי למרץ 1693, בעיר סוונסי שבמדינת ווילס, ולאחר מכן חוזר לשחזר את זיכרונותיו. כשהוא חוזר לאנימוס רואים את אדוארד וסטיד עם הספינה, מגיעים להוונה (קובה). כשהם יורדים מהספינה אדוארד הולך עם סטיד לחנות נשקים. אדוארד קונה חרבות חדשות, ולאחר מכן מתכנן לעלות גבוה לבניין כלשהו כדי להסתכל על הוונה מלמעלה. כשאדוארד מסתכל מלמעלה ללמטה הוא רואה איש שגונב לאישה כסף, אדוארד רודף אחרי האיש ברחבי העיר ותופס אותו ומחזיר לאישה את כספה. זמן מה לאחר מכן, אדוארד מגיא למן מסבאה ונלחם מכות מול אנשים שמזהים אותו, בשנייה שהם מזהים את שמו האמיתי הוא מרביץ להם כדי שלא יחשפו לסביבה את שמו. אדוארד מנצח אותם ומיד אחר כך רודפים אחר חיילים הלבושים באדום שבמשחק הקודם קראנו להם "טמפלרים". זמן מה לאחר מכן אדוארד פוגש את האנשים שדאנקן וולפול היה אמור לפגוש. האנשים האלה לוקחים את אדוארד למסדר שלהם "מסדר הטמפלרים", ושם מקבל אדוארד אקדח ואת "הסכינים הנחבאות", נשק שלכל מתנקש רצוי שיהיה. אדוארד לומד להשתמש בהם בקלות, ולאחר מכן פוגש את ראש המסדר, "המושל טורס" , שמעניק לו טבעת שמסמלת שהוא חלק מהטמפלרים. לאחר זמן מה, אדוארד פוגש אותם שוב, הוא רואה אותם מחזיקים אסיר באזיקים, שמו רוברטס בזמן שהוא באזיקים אדוארד ושאר החיילים נלחמים במתנקשים. . אדוארד הורג אותם, ולאחר מכן, קופצים מלמעלה עוד מתנקשים שאחד מהם משחרר את רוברטס מהאזיקים ורוברטס בתמורה הורג את המתנקש ששחרר אותו ובורח, אדוארד רודף אחריו ברחבי העיר ותופס אותו ומוסר אותו שוב לידם של הטמפלרים.לאחר מכן אדוארד מחליט לשחרר את רוברטס אך נכשל ומתגלה.

כשאדוארד מתגלה בידי הטמפלרים הוא נעצר ונלכד, הוא נעצר ונלקח כעצור בתוך ספינה שם היה תפוס ביחד עם עבד בשם אדואלה, שניהם בורחים ביחד עם מלחים אחרים ומשתלטים על ספינת בריג ספרדית שמאוחר יותר אדוארד מחליט לקרוא לה ג'קדאו (Jackdaw) על שם ציפור שהייתה רבה בילדותו. אדוארד מגיע לנסאו ופוגש שם דמויות ( אמיתיות ) מהעבר כגון בנג'מין הורניגולד, צ'ארלס ויין והידוע מכולם שחור הזקן או בשמו האמיתי אדוארד טיץ'.אחרי שפגש את כולם אדוואלה אומר לאדוארד כי הוא מוכרח למצוא עוד אנשי צוות.לאחר שצירף אנשי צוות הוא הולך עם הורניגולד על מנת לשדוד מתכת


סרטון:


מדריך התקנה:
חלצו את כל החלקים באמצעות התוכנה WinRAR ותקבלו קובץ בודד, חלצו אותו עם WinRAR או שתפתחו אותו בכונן ווירטואלי עם DAEMON Tools,

תתקינו את המשחק תפעילו ותהינו, אין צורך בפריצה היא מובנת. wink

Assassins Creed IV משחק מחשב להורדה Assassins Creed IV משחק מחשב עמוד הורדה
Assassins Creed IV משחק מחשב


כדי לצפות בקישורים להורדה עליך להיות מחובר

אורח יקר, אינך מחובר לאתר כרגע.
אנו ממליצים לך להרשם או להתחבר לאתר עם שם המשתמש שלך
<
  • הורדות: 0
  • תגובות: 33
  • איסיקיו: 22
8 ינואר 2015 16:13

מנדי111

  • קבוצה: VIPמשתמשים מנויםVIP
  • נרשם לאתר: 20.07.2014
 
תודה laughing

<
  • הורדות: 37
  • תגובות: 187
  • איסיקיו: --
21 ספטמבר 2015 14:23

אליהו 1

  • קבוצה: מנהלים גלובאלים
  • נרשם לאתר: 21.05.2015
 
תודה רבה אין עליך

תודה רבה אין עליך

מידע
משתמש אורחים לא יכול להשאיר תגובות.