Sims 2 Castaway PSP להורדה » פורטל הדת היהודית החדש
טוען דף...
גולש יקר, אינך רשום לאתר, לחץ כאן להרשמה בחינם!
 
  • מבצע חבר מביא חבר, כל מי שיביא 3 מנוים יקבל מנוי חינם

  • חדש!!! אפשרות להפעלת מנוי ללא הגבלה

  • כל מי שמעוניין להיות בצוות העלאות יצור קשר ויקבל מנוי לאתר כולל גישה מלאה להורדות תודה
  • הירשמו כמנויים חד פעמי ותקבלו קישורים לסרטים אלבומים וכו כולל תמיכה במאיץ הורדות תודה לכולם
  • לכל גולשי האתר אנו בצוות ההנהלה/העלאות משקיעים את כל כוחנו בשביל שאתם תהינו אם נתקלתם בקישור פגום אנא פנו אלינו וידעו אותנו כדי שנוכל לתקן ולתת לכם שירות בתודה צוות האתר
  • לכל גולשי האתר כל תוכן ההורדות יועלה בקרוב לשרת חדש אנא האזרו בסבלנות



Sims 2 Castaway PSP להורדה

הצג סיסמא לקובץ

סיסמא
  דירוג סיקור: דרגו אותי
נוסף על ידי: LordOfHackers
תאריך הוספה: 27-05-2013, 20:38
שנת יציאה: 2007
גודל קובץ: 986.25 MB
מס' הורדות: 4800
מס' שרתים: 1
מס' התגובות לסיקור: 0
קטגוריה: משחקים
רמת כשרות: 1 מתוך 5

סיקור מלא


Sims 2 Castaway להורדה

סיקור:
ה'סימס', מותג המיליונים של חברת אלקטורניק ארטס, נולד אומנם על המחשב האישי (וזהו עדיין ביתו החמים והטבעי ביותר), אך בחמש השנים האחרונות היו אינספור ניסיונות להעבירו גם לקונסולות. גרסאות שונות של המשחק יצאו לגיימבוי אדוונס, לפלייסטיישן, לאקס-בוקס, ל-DS, ל-Wii ול-PSP, אך לצערי הרב אף אחת מהן לא הצליחה להתקרב לאיכותו של המקור, ובעיקר - להיות ממכרת כמוהו.

הניסיון האחרון בשרשרת המביכה הזו עונה לשם Castaway. המשימה הפעם: בנו לכם צוות יאכטה שמורכב כולו מאנשים ווירטואליים (נקרא להם 'סימס' מכאן והלאה), רסקו את היאכטה על אי נטוש ולוו את הסימס בעודם מנסים לשרוד, למצוא אוכל, ולגלות את יושבי האי המוזרים. נשמע קצת כמו סדרת הריאליטי 'הישרדות'.

זה דווקא נשמע די כיף – חבורה תככנית של סימים שיחברו זה לזה בניסיון להדיח את חבריהם בשלל דרכים שפלות, ובו בזמן יעשו הכל כדי להדליק אש ולמצוא מים ומזון בחור נידח אי-שם על הגלובוס. אך מסתבר שאתגר ההישרדות האמיתי ב-Castaway הוא פשוט לשחק במשחק, בעיקר בגלל כמות אדירה של תקלות טכניות מעצבנות.

מה הייתי לוקח איתי לאי בודד? סימס!

הרפתקה שלכם באי הבודד מתחילה בעיצוב והרכבה של עד שישה חברי צוות, להם תבחרו מין, צורה, לבוש ואופי מתוך מגוון די מצומצם של אפשרויות, שלא מתקרב לעושר של גרסת המחשב האישי. כאשר תתרסקו לחופי האי הבודד הסימס שלכם ייפרדו, ותיאלצו לבחור עם איזו דמות ברצונכם להתחיל במשחק. אחת המשימות הראשונות שתקבלו תהיה למצוא את החברים האבודים שלכם.

המשחק ימהר ללמד אתכם איך לענות על הצרכים הבסיסיים של הסימס. לכל דמות מספר מדדים: אוכל, שינה, מד שירותים, מד חברותיות וכו', וכדי למנוע מהדמות שלכם לאכול לעצמה את הרגל מרוב רעב, תיאלצו לחפש מזון ברחבי האי. את המזון תוכלו ללקט מעצים, פירות שנפלו על הרצפה ובעלי חיים שונים הפזורים באי. תוכלו לאכול את מזונכם נא, או לבשל אותו על אש שהדלקתם מבעוד מועד, ולגלות שלל מתכונים נפלאים כמו צלי צדפות, או דג בחלב קוקוס.

בכל חלק של האי יש המון חומרים שצריך לאסוף מלבד מזון. כדי לבנות דברים כמו מחסה, רפסודה או כלי ציד, עליכם להתחיל ללקט קני במבוק, עלי בננה, שרכים שמשתלשלים מעצים ועוד. כאן אנו נפגשים עם אלמנט מרגיז במיוחד, כיוון שרוב הזמן שלכם יוקדש לאיסוף משאבים כאלה ואחרים, וזוהי משימה סיזיפית שאין בה כל עניין. פשוט ניגשים לעץ שמוקף בעיגול, לוחצים על כפתור ומתחילים באיסוף. מזל שיש כפתור להאצת אנימציות האיסוף המשמימות שחוזרות על עצמן שוב ושוב.

סרטון:

Sims 2 Castaway PSP להורדה Sims 2 Castaway PSP עמוד הורדה
Sims 2 Castaway PSP


כדי לצפות בקישורים להורדה עליך להיות מחובר

אורח יקר, אינך מחובר לאתר כרגע.
אנו ממליצים לך להרשם או להתחבר לאתר עם שם המשתמש שלך
מידע
משתמש אורחים לא יכול להשאיר תגובות.