SoulCalibur IV Broken Destiny PSP להורדה » פורטל הדת היהודית החדש
טוען דף...
גולש יקר, אינך רשום לאתר, לחץ כאן להרשמה בחינם!

פורטל הדת היהודית החדש » משחקים » SoulCalibur IV Broken Destiny PSP

 
  • מבצע חבר מביא חבר, כל מי שיביא 3 מנוים יקבל מנוי חינם

  • חדש!!! אפשרות להפעלת מנוי ללא הגבלה

  • כל מי שמעוניין להיות בצוות העלאות יצור קשר ויקבל מנוי לאתר כולל גישה מלאה להורדות תודה
  • הירשמו כמנויים חד פעמי ותקבלו קישורים לסרטים אלבומים וכו כולל תמיכה במאיץ הורדות תודה לכולם
  • לכל גולשי האתר אנו בצוות ההנהלה/העלאות משקיעים את כל כוחנו בשביל שאתם תהינו אם נתקלתם בקישור פגום אנא פנו אלינו וידעו אותנו כדי שנוכל לתקן ולתת לכם שירות בתודה צוות האתר
  • לכל גולשי האתר כל תוכן ההורדות יועלה בקרוב לשרת חדש אנא האזרו בסבלנות



SoulCalibur IV Broken Destiny PSP להורדה

הצג סיסמא לקובץ

סיסמא
  דירוג סיקור: דרגו אותי
נוסף על ידי: LordOfHackers
תאריך הוספה: 28-05-2013, 12:13
שנת יציאה: 2009
גודל קובץ: 346.49 MB
מס' הורדות: 4084
מס' שרתים: 1
מס' התגובות לסיקור: 1
קטגוריה: משחקים
רמת כשרות: 1 מתוך 5

סיקור מלא


SoulCalibur IV Broken Destiny להורדה

סיקור:
השנה, למקרה שלא שמתם לב, היא שנת הקמבק של ה-PSP. הרבה מאוד זמן בילתה הקונסולה הניידת של סוני הרחק מאור הזרקורים, בעוד שמתחרים חדשים וישנים מנצלים את חולשתה. רגע לפני שהיא נדרסת יצאו אנשי סוני למסע דילוגים בקרב חברות הפיתוח הגדולות, וחזרו עם רשימת משחקים שהופכת את ה-PSP לקונסולה הבולטת של עונת החגים הקרובה.

המהלך הזה לא נשען רק על כמויות. לראשונה מאז היום שבו נחתה על מדפי החנויות, נדמה שלסוני יש חזון של ממש בעבור ה-PSP. החלומות להפוך אותה לפלטפורמת תקשורת ומולטימדיה ניידת נזנחו, ובמקומם עולה פרדיגמה הרבה יותר פשוטה, בסיסית ונהירה לקהל הרחב: ה-PSP היא הקונסולה הניידת היחידה שבה אפשר לשחזר, במדויק, את הרגעים הגדולים של משחקי הוידאו הביתיים. לא בערך. לא ליד. אותו הדבר בדיוק – רק מחוץ לבית.



Soul Calibur: Broken Destiny הוא דוגמה מצוינת לכל זה. מדובר בגרסה ניידת למשחק המכות המוצלח Soul Calibur IV, שיצא לפלייסטיישן 3 ולאקס-בוקס 360 בשנה שעברה. למעט המנוע הגרפי, שנראה קצת פחות נוצץ וריאליסטי, לא תצליחו לעמוד על חסרונות משמעותיים לעומת הגרסאות הביתיות. מבחר הדמויות גדול מאי-פעם, המשחקיות מאתגרת וממכרת, ואפילו זמני הטעינה קוצצו בזכות האפשרות להתקין את המשחק על כרטיס הזיכרון (אפשר גם לעקוף את כונן ה-UMD לגמרי ולרכוש גרסה דיגיטלית דרך ה-PlayStation Network).

אם בדמויות עסקינן, ל-Broken Destiny יש 28 מהן. רובן כיכבו בגרסה הביתית של המשחק, אך שתיים חדשות לחלוטין: דמפייר, החמוש בסכינים קצרות ומזכיר בסגנון הלחימה שלו את וולדו, וקרייטוס, הלא הוא אל המלחמה. בדרך כלל דמויות מעולמות אחרים המתארחות במשחקי המכות של נאמקו אינן משתלבות היטב בסגנון ובאווירה (ראו ערך: דרת' ווידר ב-Soul Calibur IV), אך קרייטוס מרגיש ממש מצוין. חמוש בחרבות בוערות ומהלכים עוצמתיים, אין לו את העומק של דמויות שהתפתחו במהלך שנים ארוכות – אך הוא אינו נופל מאף דמות אחרת וגם לא מפר את האיזון העדין שבזירת הלחימה.

עורך הדמויות, שהיגר כמעט בשלמותו מהגרסה הביתית, מאפשר להרכיב דמויות חדשות משל היו בנויות קוביות לגו צבעוניות: בוחרים סגנון לחימה בסיסי, לבוש ואביזרים, ומרכיבים דמות חדשה שעשויה להיות מאוד רצינית וקשוחה, או מאוד משעשעת. כן, אתם בהחלט יכולים לסיים את העבודה עם עורך הדמויות בתוך דקה אחת, והעלות לזירה דמויות נשיות שאינן מכוסות בדבר פרט לתחתונים וחזייה, אם זה מה שעושה לכם את זה.

סרטון:

SoulCalibur IV Broken Destiny PSP להורדה SoulCalibur IV Broken Destiny PSP עמוד הורדה
SoulCalibur IV Broken Destiny PSP


כדי לצפות בקישורים להורדה עליך להיות מחובר

אורח יקר, אינך מחובר לאתר כרגע.
אנו ממליצים לך להרשם או להתחבר לאתר עם שם המשתמש שלך
<
  • הורדות: 1389
  • תגובות: 4774
  • איסיקיו: 1554
14 דצמבר 2016 08:23

בחורה טובה

  • קבוצה: מנהלים גלובאלים
  • נרשם לאתר: 4.07.2016
 
תודה רבה !!!!!!!!!

--------------------

מידע
משתמש אורחים לא יכול להשאיר תגובות.