Batman Arkham City משחק מחשב להורדה » פורטל הדת היהודית החדש
טוען דף...
גולש יקר, אינך רשום לאתר, לחץ כאן להרשמה בחינם!

פורטל הדת היהודית החדש » משחקים » Batman Arkham City משחק מחשב

 
  • מבצע חבר מביא חבר, כל מי שיביא 3 מנוים יקבל מנוי חינם

  • חדש!!! אפשרות להפעלת מנוי ללא הגבלה

  • כל מי שמעוניין להיות בצוות העלאות יצור קשר ויקבל מנוי לאתר כולל גישה מלאה להורדות תודה
  • הירשמו כמנויים חד פעמי ותקבלו קישורים לסרטים אלבומים וכו כולל תמיכה במאיץ הורדות תודה לכולם
  • לכל גולשי האתר אנו בצוות ההנהלה/העלאות משקיעים את כל כוחנו בשביל שאתם תהינו אם נתקלתם בקישור פגום אנא פנו אלינו וידעו אותנו כדי שנוכל לתקן ולתת לכם שירות בתודה צוות האתר
  • לכל גולשי האתר כל תוכן ההורדות יועלה בקרוב לשרת חדש אנא האזרו בסבלנות



Batman Arkham City משחק מחשב להורדה

הצג סיסמא לקובץ

סיסמא
  דירוג סיקור: דרגו אותי
נוסף על ידי: LordOfHackers
תאריך הוספה: 10-07-2013, 09:30
שנת יציאה: 2011
גודל קובץ: 15.8 GB
מס' הורדות: 8580
מס' שרתים: 1
מס' התגובות לסיקור: 1
קטגוריה: משחקים
רמת כשרות: 1 מתוך 5

סיקור מלא


Batman Arkham City להורדה

סיקור:
"ארקהם סיטי" הוא משחק פעולה של עולם פתוח שכולל מאפיינים של התגנבות וטקטיקת טורפים. השחקן שולט בבאטמן, שעושה את דרכו ברחבי ארקהם סיטי ומשלים משימות, כאשר נוסף לעלילה הראשית מוצגות לראשונה משימות צדדיות ודמויות נוספות. השחקן יכול לבחור אם יתהלך בצורה חרישית, יתחמק מאסירים וישתמש בגאדג'טים שברשותו כדי לסכל את התקדמותם בצורה שקטה. כל הגאדג'טים אותם אסף השחקן במהלך המשחק הקודם נכללים כבר מהתחלת המשחק הנוכחי, כאשר רובם שופרו. כך למשל, המקודד מסוגל גם לאתר עקבות, משגר הכבלים מסוגל למתוח כבל מקצה אחד לשני וכן לשנות מסלול, הבאטראנג לשליטה מרחוק מסוגל להאט ולהאיץ את מהירותו, ורובה החבלים יכול להאיץ את מהירותו של באטמן ולגרום לו לזנק למרחקים גדולים יותר. ארבעה גאדג'טים נוספים כוללים את רימון העשן, מטען אלקטרוני שמאפשר הפעלת גנרטורים וחישמול אויבים, ורימוני קרח שמקפיאים אויבים ויוצרים דרכים לחצות נהרות. בנוסף, גלימתו של באטמן משדרגת את אפשרות דאייתו מעל בניינים, כאשר הפעם הוא מסוגל לצלול מטה ולמשוך את עצמו חזרה למעלה, בכך לדאות למרחקים גדולים יותר במהירות גדולה יותר. "מצב הבלשות" של באטמן מאפשר כעת גם לאתר את מקור היריה של רובה צלפים, דרך איכונם של מקומות הפגיעה. שלא כמו במשחק הקודם, משחק זה מציג את העולם במצב הבלשות בצורה ברורה יותר, כאשר נודע ששחקנים ששיחקו ב"באטמן ארקהם אסיילום" השתמשו במצב הבלשות לכל אורכו.
מערכת הקרב החופשית שהוצגה במשחק הקודם גם היא שודרגה. השחקן יכול להלחם במספר רב של אויבים תוך שימוש בהתקפות-נגד סימולטניות, והאפשרות לבלום זריקתם של חפצים לעברו של באטמן. התנועה בין אזורי העיר מתבררת כקשה יותר עקב הקמתן של כנופיות וטריטוריות בין נבלי-על יריבים כהג'וקר, דו-פרצוף והפינגווין. כמו במשחק הקודם, השחקן יכול להתחבר לבסיס מידע שמאתר מספר התרחשויות לרוחבה של העיר בנוסף למערכת תקשורת ומעקב מקיפה. חידות אותן מפזר איש החידות הן קשות יותר לפיענוח, ונוצר הצורך לתחקר מספר דמויות הנאמנות לאיש החידות כדי להבין את פשרן ולגייס את כל הגאדג'טים שברשות באטמן כדי לנטרל מלכודות הסובבות את הפרסים. לאחר מציאתם של הפרסים, באטמן צריך להציל בני ערובה של איש החידות, ולנטרל מלכודות מוות אותן הניח.
קאטוומן היא דמות שבה ניתן לשחק, בנוסף לבאטמן, ויש לה עלילה משלה בנקודות מסוימות במשחק המרכזי. מערכת הקרב שלה היא יותר גמישה מזו של באטמן, וכוללת את השימוש בטופרים ושוט. גם לקאטוומן יש מצב בלשות משלה הנקרא "ראות גנב", שמאפשר לה לאתר חפצים אותם אפשר לגנוב. בנוסף לדמות זו, ניתנים להורדה דמויותיהם של רובין ונייטווינג. רובין יכיל את הגאדג'טים האלו- השוריקן(suriken)-המקביל לבאטראנג של באטמן, "בעיטת המיקוד"(zip kick) -המקביל ל"טופר העטלף" של באטמן,מגן חוסם יריות(bullet shield) ,שוריקן לשליטה מרחוק, משגר הכבלים, הג'ל המתפוצץ ופצצת עשן. נייטווינג יכיל את הגאדג'טים האלו-"צלצול כנף"(wing ding)-המקביל לשוריקן ולבאטראנג,"טופר עטלף",מקלות אסכרימה (escrima sticks),פיצוץ חשמלי, חצים מרדימים,המשבית נשק ומשגר הכבלים. בנוסף רובין יהיה מסוגל לדאות כמו באטמן ונייטווינג לא יוכל לדאות לשניהם יהיה רובה חבלים.

מדריך התקנה:
חלצו את כל החלקים עם התוכנה WinRAR ותקבלו בסוף קובץ ISO, את הקובץ אפשר לחלץ ואפשר לטעון בכונן וירטואלי עם התוכנה DAEMON Tools אחריי ההתקנה כנסו לדיסק ותתקינו את הקובץ Crack, בחרו במיקום ההתקנה וסיימתם, אתם יכולים להתחיל לשחק wink

Batman Arkham City משחק מחשב להורדה Batman Arkham City משחק מחשב עמוד הורדה
Batman Arkham City משחק מחשב


כדי לצפות בקישורים להורדה עליך להיות מחובר

אורח יקר, אינך מחובר לאתר כרגע.
אנו ממליצים לך להרשם או להתחבר לאתר עם שם המשתמש שלך
<
  • הורדות: 636
  • תגובות: 663
  • איסיקיו: --
10 יולי 2013 09:34

LordOfHackers

  • קבוצה: מנהלים ראשיים
  • נרשם לאתר: 21.10.2012
 
יאלה תתחילו להוריד

מידע
משתמש אורחים לא יכול להשאיר תגובות.