מבצע בר מצווה-"אוהל שילה" סרט חדש ובלעדי להורדה » פורטל הדת היהודית החדש
טוען דף...
גולש יקר, אינך רשום לאתר, לחץ כאן להרשמה בחינם!
 
  • מבצע חבר מביא חבר, כל מי שיביא 3 מנוים יקבל מנוי חינם

  • חדש!!! אפשרות להפעלת מנוי ללא הגבלה

  • כל מי שמעוניין להיות בצוות העלאות יצור קשר ויקבל מנוי לאתר כולל גישה מלאה להורדות תודה
  • הירשמו כמנויים חד פעמי ותקבלו קישורים לסרטים אלבומים וכו כולל תמיכה במאיץ הורדות תודה לכולם
  • לכל גולשי האתר אנו בצוות ההנהלה/העלאות משקיעים את כל כוחנו בשביל שאתם תהינו אם נתקלתם בקישור פגום אנא פנו אלינו וידעו אותנו כדי שנוכל לתקן ולתת לכם שירות בתודה צוות האתר
  • לכל גולשי האתר כל תוכן ההורדות יועלה בקרוב לשרת חדש אנא האזרו בסבלנות



מבצע בר מצווה-"אוהל שילה" להורדה

הצג סיסמא לקובץ

סיסמא
  דירוג סיקור: דרגו אותי
נוסף על ידי: חיים6
תאריך הוספה: 2-10-2013, 19:32
שנת יציאה: 2013
גודל קובץ: 749.96 MB
מס' הורדות: 5608
מס' שרתים: 1
מס' התגובות לסיקור: 1
רמת כשרות: 5 מתוך 5

סיקור מלא


את חגיגת בר המצווה שלי כבר הספקתי לשכוח, ויכול להיות שזה סימן טוב. לא, זה לא אומר שאני כזה זקן שכבר הספיק לשכוח את עברו, אלא שהאירוע הזה בהיסטוריה האישית שלי כנראה לא השאיר בליבי צלקת. נשמע לכם מופרך? הסתכלו סביבכם ותוכלו להבחין בילדים, נערים ואולי אפילו מבוגרים שעברו את התקופה הכל כך משמעותית של גיל בר המצווה באופן טראומתי ובלתי שמח בעליל. הסיבות יכולות להיות רבות ומגוונות – הלחץ של ההורים, המהומה של הסבים והסבתות, לעג החברים, הפחד מפני קהל או האכזבה מהמתנות שלא סיפקו את הסחורה המצופה. כל אלה יכולים לגרום לנער להעדיף לדלג על התקופה הזו במקום לנצל אותה כמנוף לחיים בריאים יותר, שמחים יותר וכמובן גם אחראיים יותר.

מי שזיהה את הדילמה והחליט לקחת אחריות הוא מי שהיה לפני כשנתיים המחנך של מחזור ט"ו בבית ספר 'אוהל שילה' שביישוב שילה, אילן בן ציון. הוא עבד עם הילדים על נושא בר המצווה, הזמין את חברת 'קולנוע יהודי' של אביעד לוי, ויחד הם הפיקו סרט עלילתי, כשילדי הכיתה הם גיבורי הסרט. למען הגילוי הנאות, אספר שבשנה האחרונה עשיתי עם ילדי 'אוהל שילה' פרויקט דומה של סרט עלילתי בכיכובם, ומכלי ראשון אני יכול לדווח שהמטרה העיקרית - ואולי אפילו היחידה - שעומדת מול עיניו של בן ציון, היא החינוך של הילדים. התהליך שהם עוברים בעבודה על התסריט, הלמידה החווייתית, עבודת הצוות בהכנות ובצילומים וגם הנחת מהתוצאה, כל אלה מהווים כלי חינוכי מדהים.

אבל כשמדובר בסרט, לא מספיק רק ללמד ולחנך. חייבים שהתוצאה תהיה ברמה שתוכל לעניין גם ילדים אחרים, וכך להשפיע מעבר לגבולות הכיתה. וכאן נכנסת עבודתו המקצועית של אביעד לוי, שליווה את הילדים בתקופת ההכנות לצילומים והוציא תחת ידיו סרט ברמה גבוהה, משעשע וכמובן מחנך - 'מבצע בר מצווה'.

יוני, בן לאבא אשכנזי ואמא מרוקאית, עומד לחגוג בר מצווה בדיוק ביום שבו אמור להתקיים משחק הגמר של קבוצת הכדורסל שלו. מכיוון שהוא הקפטן של הקבוצה, נראה שהוא הרבה יותר מתעניין במשחק מאשר בדודים שיגיעו לאירוע. הלחץ המשפחתי והתסבוכת שנוצרת מהווים בבואה מוקצנת לילדים רבים שמתמודדים עם האירוע המשמעותי. הפתרון מגיע בסופו של הסרט, כשהמסר העיקרי יכול לעזור לנערים הרכים לעבור את התקופה בשלום. מסר לא פחות חשוב הוא זה שעובר אל הורי הילדים, ואני ממליץ בחום לצפות בסרט כחלק מההכנה לאירועי בר המצווה.

אני חייב לציין את המשחק הנהדר של ארבעת הגיבורים הראשיים – גלעד רוטשטיין, המגלם את הילד, אילן בן ציון שלקח על עצמו את תפקיד האבא, רחלי אביר בתפקיד האם, ונעם מעטוף שעושה את תפקיד חייו בחן ובהומור שלא מביישים שחקני קולנוע ותיקים.

ברכת מזל טוב לכל הילדים שהגיעו למצוות, והעיקר – שתעברו את התקופה בשמחה, מתוך חוויה נעימה ובאווירה טובה.

מבצע בר מצווה-"אוהל שילה" להורדה מבצע בר מצווה-"אוהל שילה" עמוד הורדה
מבצע בר מצווה-


כדי לצפות בקישורים להורדה עליך להיות מחובר

אורח יקר, אינך מחובר לאתר כרגע.
אנו ממליצים לך להרשם או להתחבר לאתר עם שם המשתמש שלך
<
  • הורדות: 301
  • תגובות: 1623
  • איסיקיו: 100
2 אוקטובר 2013 22:46

✰איציק✰

  • קבוצה: מנהלים גלובאלים
  • נרשם לאתר: 29.08.2012
 
תודה נשמה

מידע
משתמש אורחים לא יכול להשאיר תגובות.