אהרן רזאל עם ישראל *חדש* סינגל חדש ובלעדי להורדה » פורטל הדת היהודית החדש
טוען דף...
גולש יקר, אינך רשום לאתר, לחץ כאן להרשמה בחינם!

פורטל הדת היהודית החדש » מוזיקה » סינגלים » אהרן רזאל עם ישראל *חדש*

 
  • מבצע חבר מביא חבר, כל מי שיביא 3 מנוים יקבל מנוי חינם

  • חדש!!! אפשרות להפעלת מנוי ללא הגבלה

  • כל מי שמעוניין להיות בצוות העלאות יצור קשר ויקבל מנוי לאתר כולל גישה מלאה להורדות תודה
  • הירשמו כמנויים חד פעמי ותקבלו קישורים לסרטים אלבומים וכו כולל תמיכה במאיץ הורדות תודה לכולם
  • לכל גולשי האתר אנו בצוות ההנהלה/העלאות משקיעים את כל כוחנו בשביל שאתם תהינו אם נתקלתם בקישור פגום אנא פנו אלינו וידעו אותנו כדי שנוכל לתקן ולתת לכם שירות בתודה צוות האתר
  • לכל גולשי האתר כל תוכן ההורדות יועלה בקרוב לשרת חדש אנא האזרו בסבלנות



אהרן רזאל עם ישראל *חדש* להורדה

הצג סיסמא לקובץ

סיסמא
  דירוג סיקור: דרגו אותי
נוסף על ידי: בן של מלך 1
תאריך הוספה: 25-06-2015, 21:45
שנת יציאה: 2015
גודל קובץ: ...
מס' הורדות: 5446
מס' שרתים: 2
מס' התגובות לסיקור: 0
קטגוריה: מוזיקה » סינגלים
רמת כשרות: 5 מתוך 5

סיקור מלא


אהרן רזאל עם ישראל להורדה

אם היו מבקשים מאהרון רזאל לפני עשרים וחמש לנסות להעריך את העתיד המוזיקלי שלו, ספק אם הוא היה קרוב להערכת המציאות. רזאל (40) נחשב כיום לאחד היוצרים הפוריים ביותר בתחום המוזיקה היהודית. מאז ימי צפת הצבעוניים ואלבום הסנה הבוער הגיע אהרון למחוזות ושיאים מוזיקליים מרשימים. מצד אחד, הגיע ושהה בפלייליסט הישראלי הנחשב בגלגל"צ, מאידך, הפך לנכס לגיטימי ואהוב בהיכלי הישיבות החרדיות בישראל ובעולם היהודי. כיום, משקיע אהרון את ימיו בתורה, לומד בכולל בכל בוקר, לכן אולי, הפך אלבומו הקודם קבעתי את מושבי בבית המדרש שהוקדש לעולם התורה, לאלבום חובה בכל בית תורני. כעת, באלבום החדש מתפנה אהרון לדבר בגובה העיניים עם מי שלא זכה, עדיין, להסתופף בהיכלי התורה, ישראלים וישראליות שמתעניינים לשמוע אמת מוזיקלית מקורית.

האיש בקצה המנהרה, הוא אלבום שמדבר עם עם-ישראל, באמצעות טקסטים מקוריים ואישיים של אהרון. "האלבום הזה" הוא מספר "נולד מכל מיני תובנות ותורות חסידיות שליוו את חיי ונתנו לי כח בעבודת השם".

באלבום העשירי חוזר רזאל לימים הראשונים שלו במוזיקה בצפת. שם בין הסמטאות, פגש לראשונה מושגים כמו 'התלהבות בעבודת ה' ותורות חסידיות של ר' שלמה קרליבך. הם שהביאו אותו בין השאר, לכתוב פנייה אישית מוזיקלית, לאח הקרוב שצריך רק שקל, שמבקש אש להדליק ניצוץ.

בתוקף תפקידו האומנותי והקשר שלו עם צעירים, מאייש אהרון רזאל בשנים האחרונות משבצת קטנה אך משמעותית בעולם הקירוב. "משפט כמו "אחי יש'ך שקל?", מסביר אהרון, "הוא לא השקל הפיזי, הכלכלי. זאת היד שמבקשת, זה הרצון שלא להיות לבד. השיר הזה מוקדש לעולם הנוער הנושר, הנשמות בכיכר החתולות ששואלים אותך 'יש'ך שקל?' רבי שלמה אומר, שהם בעצם מחפשים מישהו שיקשיב להם, מישהו שייתן להם תשומת לב. אולי, אם היה להם מישהו כזה בילדות, אולי לא היו מגיעים לכל זה…".

הרב שלמה קרליבך, ממלא את נפשו ורוחו של אהרון. באלבום החדש מוצג מסמך מרגש עד דמעות. אהרון מנהל שיחה אישית עם ר' שלמה, שיר שנכתב לפני שנים רבות, לאחר שחזר הביתה בסיום שבע ברכות בהשתתפות עשרות תלמידי ישיבה ששרו ונגנו את שירי הרב קרליבך, האירוע ערער את עולם היצירה של אהרון. "חזרתי מהאירוע בלילה גשום, התיישבתי לכתוב למורי ורבי מכתב, משהו לפנקס האישי שלי, לא חשבתי שאעשה מזה שיר…". התוצאה מרשימה שיחת לילה עם רבי שלמה בעברית ובאנגלית.

לא רק התוכן באלבום – מיוחד. כהרגלו, רזאל לא מתכוון לפסיק להפתיע את עולם המוסיקה היהודית, ואכן לרגל הטקסטים העמוקים, האישיים, המיוחדים והמרגשים, יוצא האלבום העשירי במהדורת ספר-דיסק מהודר. האיש בקצה המנהרה מגיע בכריכה קשה עם אלבום תמונות מדהים ומרהיב ביופיו, בעיצוב מרשים שנחשב ליצירה אומנותית לכשעצמה. המארז מעניק תחושה של ספר שבו נפתח לפניכם עולם הקסום של מחשבות ושירים של אהרן. זהו דיסק שיסמן נקודה משמעותית בעולם המוזיקה היהודי, אלבום שיישאר רלוונטי גם בשנים הבאות ונכון לו מקום ראוי בספרייה בכל בית יהודי וישראלי.

שלוש עשרה רצועות באלבום החדש משרטטות מסע ארוך אל הלב והנפש היהודית – בכנות, בעוצמה ובלב אוהב. אהרון מוביל את שומעיו באמצעות צלילים קסומים ומרגשים, מגשים למעשה את חתימת המכתב שלו לרבי שלמה:

קח אותנו מעבר,
לראות מעבר,
לרצות מעבר,
לאהוב.
מעבר.

קבלו את רצועה מספר 10 מהאלבום - "עם ישראל".

אהרן רזאל עם ישראל *חדש* להורדה אהרן רזאל עם ישראל *חדש* עמוד הורדה
אהרן רזאל עם ישראל *חדש*


כדי לצפות בקישורים להורדה עליך להיות מחובר

אורח יקר, אינך מחובר לאתר כרגע.
אנו ממליצים לך להרשם או להתחבר לאתר עם שם המשתמש שלך
מידע
משתמש אורחים לא יכול להשאיר תגובות.