שיר געגוע לכאן *חדש* אלבום חדש ובלעדי להורדה » פורטל הדת היהודית החדש
טוען דף...
גולש יקר, אינך רשום לאתר, לחץ כאן להרשמה בחינם!
 
  • מבצע חבר מביא חבר, כל מי שיביא 3 מנוים יקבל מנוי חינם

  • חדש!!! אפשרות להפעלת מנוי ללא הגבלה

  • כל מי שמעוניין להיות בצוות העלאות יצור קשר ויקבל מנוי לאתר כולל גישה מלאה להורדות תודה
  • הירשמו כמנויים חד פעמי ותקבלו קישורים לסרטים אלבומים וכו כולל תמיכה במאיץ הורדות תודה לכולם
  • לכל גולשי האתר אנו בצוות ההנהלה/העלאות משקיעים את כל כוחנו בשביל שאתם תהינו אם נתקלתם בקישור פגום אנא פנו אלינו וידעו אותנו כדי שנוכל לתקן ולתת לכם שירות בתודה צוות האתר
  • לכל גולשי האתר כל תוכן ההורדות יועלה בקרוב לשרת חדש אנא האזרו בסבלנות



שיר געגוע לכאן *חדש* להורדה

הצג סיסמא לקובץ

סיסמא
  דירוג סיקור: דרגו אותי
נוסף על ידי: בן של מלך 1
תאריך הוספה: 10-09-2015, 14:01
שנת יציאה: 2015
גודל קובץ: ...
מס' הורדות: 6777
מס' שרתים: 2
מס' התגובות לסיקור: 5
רמת כשרות: 5 מתוך 5

סיקור מלא


שיר געגוע לכאן להורדה

אתר הידברות גאה להעניק לכם את הפרויקט המסורתי מדי ערב ר"ה: אלבום מוזיקה יהודית להורדה בחינם. השנה נכללים בדיסק 26 שירים נפלאים שיצאו כאן בשנה החולפת במוזיקה היהודית, מאמנים כמו דוד ד'אור, ישי ריבו, שולי רנד, יונתן רזאל ועוד

אין ספק שמשנה לשנה הבחירה נעשית קשה יותר. אם פעם היו בודדים שידעו לעשות את השילוב הזה, שבין מוזיקה טובה לקדושה, הרי שבשנים האחרונות כאילו שער בלתי נראה נפתח, והביא אלינו חדוות יצירה אדירה והשראה בלתי נלאית פשוט ליצור. אם פעם הם התחילו בקטן, בבית הכנסת השכונתי או במתנ"ס ליד הבית – היום הם כבשו כבר אפילו את קיסריה. אם פעם היה מספר מצומצם של אלבומים שיצאו מדי שנה – היום העיניים (ובעיקר האוזניים) לא יכולות לשבוע מהמבחר הקיים.

אז אחרי ימים ולילות של עבודה מאומצת, במהלכה חיפשנו ליצור עבורכם, כמדי שנה, את הפלייליסט המשובח ביותר כמו שאתם ראויים - אנחנו גאים ומתרגשים להציג בפניכם את התרגום החופשי שלנו למיטב של מה שקרה כאן במוזיקה היהודית בשנה החולפת. אין ספק שמדובר בטיפה מתוך ים מוזיקלי שלם, אבל איכותי מאין כמותו.

בהזדמנות זו, נאמר תודה לכל אותם האמנים ומשרדי יחסי הציבור ששיתפו פעולה, לקחו חלק בפרויקט וסייעו בהצלחתו. תודה מיוחדת לאיש יחסי הציבור יוסף ארנפלד, שעושה את מלאכתו נאמנה וסייע לנו מעל ומעבר ותמיד בשמחה ומכל הלב (הרגשנו את זה).

לכם, גולשים יקרים, נותר לנו לאחל שנה קסומה, מלאת קדושה, מלאת שמחה, מלאה באור ובקרבת ה'. הידברות תשמח להמשיך ולהיות פלטפורמה איכותית וייחודית, ולעודד יצירה יהודית מקורית. מקווים שגם אתם תמשיכו להיות צרכנים נאמנים של מוזיקה יהודית במיטבה.


1. דוד ד'אור וחברים יחד עם תלמידי ישיבת מקור חיים | פתח לבך

דומה שאי אפשר לפתוח את הפרויקט הזה בשיר סמלי יותר מהשיר המרגש הזה. בליל ה-12 ביוני 2014, ט"ו בסיוון התשע"ד, נחטפו שלושה נערים צעירים, זכים וטהורים – גיל-עד שער, נפתלי פרנקל ואייל יפרח, לאחר שעלו על טרמפ בדרך הביתה. אבל מה שנראה תמים לחלוטין – התגלה מהר מאוד כמלכודת מוות. במשך שבועיים וחצי, מדינה שלמה רעשה וגעשה; תפילות לשלומם נשפכו כמים על ידי יהודים בכל רחבי העולם, ומסע חיפושים נרחב נערך בסיוע מתנדבים. במהלכו הפכו כל אבן, בניסיון לגלות מה עלה בגורלם של השלושה. לדאבון הלב, שבועיים וחצי מאוחר יותר, נמצאו גופותיהם של השלושה, שנרצחו על ידי בני בליעל.

חצי שנה לאחר הירצחם, מתוך הכאב הבלתי נתפס והגעגוע הבלתי נגמר, ביקשו חבריהם לשכבה, יחד עם בני משפחותיהם, להנציח אותם בדרך מיוחדת דרך המוזיקה. לפרויקט התגייסו מיטב אמני ישראל, בהם דוד ד'אור, אברהם פריד, דיויד ברוזה, קובי אפללו, יונתן רזאל, ישי ריבו וכמובן, חבריהם של הנרצחים, תלמידי ישיבת מקור חיים. "פתח ליבך ברחמים על בניך, קולם לדורות יישמע...ובארץ המצא לנו נחמה". התוצאה המצמררת לפניכם, וכל מילה נוספת מיותרת.

שיר געגוע לכאן *חדש*


2. דניאל זמיר ואביתר בנאי | שיר געגוע לכאן

סינגל מתוך אלבום ההופעה החיה של דניאל זמיר שיצא השנה, ונקרא בשם "חי". זמיר, חסיד חב"ד שלמד בעברו בבית הספר היוקרתי 'ניו מיוזיק' בניו יורק, הוא אחד המוזיקאים והסקסופוניסטים היותר מוערכים בארצנו. זמיר מחלק את זמנו בין הופעות בישראל ושיתופי פעולה מוזיקאליים עם אמנים ישראלים רבים, ביניהם אביתר בנאי, ברי סחרוף ועוד, לצד סיבובי הופעות מעבר לים עם הזמר מתיסיהו, ומעורבות בהפקות מוסיקאליות רבות. האלבום "חי", הינו תיעוד מיוחד של הופעותיו בישראל בשנה האחרונה, ומתארחים בו ברי סחרוף, יונתן רזאל ואביתר בנאי. בקיצור, דניאל זמיר במיטבו.

שיר געגוע לכאן *חדש*


3. אודי דוידי | ראו באורי

עשר שנים חלפו מאז פרץ בסערה אל עולם המוזיקה היהודית. במהלך הזמן הזה הספיק דוידי לכבוש ולהופיע כמעט מעל כל במה אפשרית; להוציא שישה אלבומים מצליחים; למכור מעל 120 אלף עותקים, ולשתף פעולה עם גדולי הזמר הישראלי והחסידי כאחד. לקראת החגים הוא משיק אלבום חדש ושביעי במספר, בשם "אורות גבוהים", שהוא מצוין בדיוק כמו קודמיו. "האלבום החדש מציין עבורי כברת דרך משמעותית, לא לחינם נאמר שה'שביעין חביבין'. כולי תקווה שהוא יעשה לכם את השנה החדשה טובה יותר, מלאה באורות גבוהים", אומר דוידי.

שיר געגוע לכאן *חדש*


4. ישי ריבו | דרכך

לפני כחצי שנה יצא לאור פרויקט "צמאה" - חלק א', ובו ביצועים מרגשים לניגוניו האהובים של הרבי מלובביץ' זצ"ל. האלבום קצר שבחים רבים והתקבל בחיבוק אדיר, ובתוך מספר חודשים הגיע למכירות של מעל 15 אלף עותקים ואף למעמד של אלבום זהב(!). באלבום לקחו חלק אמנים מהשורה הראשונה, שנתנו לכל רצועה נגיעה אישית משל עצמם, ובכך הפכו אותו לאחד האלבומים הטובים במוזיקה היהודית שיצאו כאן בשנים האחרונות. בין היתר לקחו בו חלק: אביתר בנאי, שולי רנד ואריאל זילבר. "דרכך", הוא ביצוע ייחודי ומרגש מתוכו, של הזמר ישי ריבו. האזנה חובה.

שיר געגוע לכאן *חדש*


5. שולי רנד | העקידה

האמת היא שהשיר הזה הוא לא מהשנה האחרונה, אבל פשוט לא יכולנו להשאיר אותו מחוץ לרשימה. "העקידה" הוא חלק מהאלבום היפהפה "שמחת עולם", שיצא כבר לפני כשנתיים. האלבום מבוסס על ניגונים של הרב יצחק גינזבורג, אחד הרבנים החשובים כיום בחסידות חב"ד, שמלבד היותו עוסק בלימוד של תורת הנגלה והנסתר בחסידות, מדובר גם במלחין פורה ומיוחד במינו, שחיבר כבר מאות ניגוני דבקות מרגשים. נראה, שזו היתה מלאכת מחשבת של ממש להתאים לכל אומן את השיר המתאים לסגנון המיוחד שלו, אבל התוצאה המפעימה מדברת בעד עצמה. מדובר בחידוש מרענן, בו מתקבצים כוחות שונים ומיוחדים בעולם המוסיקה: ארז לב ארי, יוסף קרדונר, דניאל זמיר, אהרון רזאל ועוד.



6. יונתן רזאל | כאייל תערוג

בימים אלה יוצא החלק השני של האלבום "צמאה", ובו ניגוניו האהובים של בעל התניא', ר' שניאור זלמן מלאדי זצ"ל. הניגונים המסורתיים, השגורים בפי כל, הופקו במיוחד לפרויקט הזה, ומבוצעים על ידי רשימה מפוארת של אמנים אהובים בביצועים חדשים, כמו: רמי קליינשטיין, אהוד בנאי, אביתר בנאי, ברי סחרוף, דוד דא'ור, דניאל זמיר, יונתן רזאל ועוד. אלבום חובה.

שיר געגוע לכאן *חדש*


7. אהרון רזאל | בקיבוץ גלויות יש פקקים

בימים אלה, מוציא המוזיקאי אהרון רזאל את אלבומו העשירי "האיש בקצה המנהרה". רזאל, שנחשב לאחד הזמרים המובילים במוזיקה היהודית העכשווית, מצליח לרגש שוב עם אלבום מצוין. אז בתיאום מושלם עם עבודות הרכבת הקלה בת"א, קבלו את "בקיבוץ גלויות יש פקקים", רצועה מיוחדת מתוכו, שהיא גם פרשנות מיוחדת של רזאל לסיטואציה הזאת. מדהים איך הוא מצליח להמציא את עצמו כל פעם מחדש.

שיר געגוע לכאן *חדש*


8. טל שגב ויובל בנאי | אגו אאוט

האמת היא, שמזמן לא שמענו שילוב כל כך מיוחד של שני מוזיקאים כל כך טובים, שמגיעים מעולמות תוכן כל כך שונים... אבל כשתשמעו אותו, תבינו שהשיר כבר מדבר בעד עצמו, ומוכיח את היופי שבשילוב המסקרן הזה. "אגו אאוט" יוצא כסינגל ראשון מתוך האלבום "דף חדש" של המוזיקאי המוכשר והמוערך טל שגב, שצפוי לצאת במהלך השנה הקרובה. תיהנו.



9. גד אלבז | פותח את ידיך

קבלו את אחד מהסינגלים של אלבז, שלקוח מתוך אלבום שייצא בקרוב. השיר, בא להזכיר לנו שכל השפע של האדם נתון בידיו של "הזן את העולם כולו". יש לו גם אגב, שתי גרסאות שונות - גרסא אנגלית וגרסה עברית. שיר קצבי ומלא אנרגיות.

שיר געגוע לכאן *חדש*


10. אוהד מושקוביץ | מדוע
השיר "מדוע" נכתב בהשראת הטרגדיה שהיממה את העולם היהודי כולו, עת התבשרנו על האסון הנורא שבו נספו בדליקה שבעה מילדיהם של משפחת ששון ע"ה. השיר הולחן על ידי הנגיד והמלחין ר' שלמה יהודה רכניץ. ומי מתאים יותר מענק הזמר היהודי, אוהד מושקוביץ, כדי לבצע את השיר הנפלא והמרגש הזה...

שיר געגוע לכאן *חדש*


11. צמד ילד | מודה אני

מדובר באחת מגרסאות הקאבר הכי יפות שיצאו השנה, לשיר שזכה להצלחה מסחררת ושמבוצע במקור על ידי הזמר עומר אדם (אבל שיש אומרים יפה יותר מהמקור...). את "צמד ילד" מרכיבים דביר תיק, המגיע ממשפחה "סרוגה" מפתח תקווה, ודניאל קרייטנברגר המגיע ממשפחה חרדית במודיעין עילית. הרעיון בבסיס השילוב ביניהם הוא איחוד וקירוב לבבות.

שיר געגוע לכאן *חדש*


12. אבי בניון | השלום בפתח

השיר יצא כחלק מהאלבום הרביעי של בניון, "חלום חדש". מדובר בקלאסיקה של ממש. כל השירים באלבום נכתבו והולחנו על ידי בניון המוכשר, שמרבה להופיע ברחבי הארץ ולספק לנו מוזיקה יהודית איכותית.



13. גדי פיינגולד | לך אלי תשוקתי

סינגל שלישי במספר, של אחד המוזיקאים הטובים שיש לנו, אחרי שריקת הפתיחה המצוינת עם "לא תיפול רוחי" ו"מוכרחים להיות שמח". השיר מבוסס על הפיוט המוכר "לך א-לי תשוקתי", והביצוע פשוט יפהפה, עם לחן מקורי ופשוט מדויק. מראש רק נזהיר אתכם, שיש סכנת התמכרות מיידית לשיר המדהים הזה...תיהנו.



14. מידד טסה ורז חדד | תחזור

כשרז חדד קיבל את מילות השיר וכל כך התרגש מהן, הוא פשוט ידע שהוא לא הולך לשיר אותו לבד, וחיפש פרטנר מתאים. אז הוא נזכר בחבר ותיק, שהוא גם זמר מוכשר, שהיה עשוי להתאים לדואט מיוחד כזה, ושמו מידד טסה. השיר הזה, שייכנס לאלבום החדש של חדד, הוא שילוב מיוחד של שני יוצרים עוצמתיים, שהביחד הזה עושה להם רק טוב. שיר מרגש ונוגע, שמעביר חזק מאוד את המסר של הימים שבעיצומם אנחנו נמצאים.

שיר געגוע לכאן *חדש*


15. שלמה כהן | אנא אמצאך

את הזמר שלמה כהן, החלטנו להכניס לפרויקט כדי לאפשר לכם טעימה קטנה מעולם שלם של מוזיקה חסידית איכותית, שכהן מייצג אותה הכי בכבוד שאפשר. השיר, לקוח מתוך האלבום "בעל הבית", שיצא השנה בשיתוף עם המוזיקאי עמי כהן ולהקתו (ולא, אין להם קשר משפחתי, למקרה שתהיתם). מדובר באלבום המקורי השלישי, לאמן שאחראי על הרבה קלאסיקות כמו ״למעלה״, "לבי לבי" ועוד.

מלבד זאת, הוציאו השניים גם אלבום משותף בשם ״מראה כהן״, ששיר הנושא שלו זכה להצלחה גדולה. לאחר עבודה מאומצת, בחודשים הקרובים צפויים השניים להוציא את ״מראה כהן 2״ שיקבץ קלאסיקות חסידיות במיטבן. אחריו מתוכנן כבר אלבום של חומרים מקוריים. לנו רק נותר לאחל לו בהצלחה.

שיר געגוע לכאן *חדש*


16. גיא ורועי זוארץ | א-ל נורא עלילה

בדיוק בעיצומם של ימי הרחמים והסליחות וראש השנה, מוציאים האחים גיא ורועי זוארץ אלבום חדש. האלבום, שנקרא "מקול הלב", מבוצע ברובו בשיתוף עם הזמר יצחק מאיר. מדובר פרויקט מיוחד, שמשלב קטעי סליחות בנוסח אשכנז ועדות המזרח, בלחנים ועיבודים חדשים. הוא מחולק לכ-9,000 משפחות ברחבי הארץ – במסגרת ארגון "מקול הלב", שעוסק בקירוב בין משפחות חילוניות ודתיות, שמתגוררות בשכנות. השיר "א-ל נורא עלילה" אמנם יצא כבר באלבום משותף של השניים לפני כשנתיים, אולם הוא צורף לאלבום כרצועת מתנה למאזינים. אמנם קיימים לא מעט ביצועים לפיוט הזה, אבל אנחנו לא יכולנו לוותר על זה הספציפי והמיוחד בפרויקט שלנו.

שיר געגוע לכאן *חדש*


17. רועי ידיד | הללויה

מאז צאת אלבומו השני והמצליח, "רגע של ניצחון", רועי ידיד לא נח. בינתיים, הוא זכה לצאת לסיבוב הופעות והספיק להוציא כבר עוד ארבעה סינגלים חדשים. מתוכם בחרנו עבורכם את הסינגל הרביעי, "הללויה". השיר הינו שיר פופ קצבי, שמילותיו נכתבו בידי ידיד בעצמו והוא עובד על ידי חבריו ללהקת "ענבי הגפן", בה הוא משמש כסולן ב-13 השנים האחרונות. השיר, אגב, עדיין לא נכלל באף אלבום, והידברות זוכה להיות הראשונה שמקבצת אותו לאוסף המיוחד שלה.

שיר געגוע לכאן *חדש*


18. אודי דוידי | היום הרת עולם

גם שיר זה לקוח מתוך אלבומו החדש, השביעי במספר של דוידי, "אורות גבוהים". השיר המקסים הזה, נכתב בהשראת הפיוט "היות הרת עולם", שנוהגים לומר בתפילות מוסף של ראש השנה.

שיר געגוע לכאן *חדש*


19. אורן צור | קדוש

את המוזיקאי אורן צור הכרנו לכם לראשונה בשנה שעברה, ומאז אנחנו עוקבים אחר היצירה שלו בעונג צרוף. צור הוא אמנם לא חדש בנוף המוזיקה בארץ, אולם תמיד שימש בתפקידים של 'מאחורי הקלעים' ככנר, מפיק ומעבד מוזיקלי, שגם ניגן בעבר בלהקת "א גרוייסע מציאה", ומנגן עד היום בהרכב "הלב והמעיין", המחדש ניגונים חסידיים. בשנה שעברה החליט לראשונה להגשים חלום ישן ולעבור לקדמת הבמה. השיר "קדוש", הוא מתוך אלבום הבכורה המצוין של צור שיצא השנה, "מקום אישי".



20. עוזיה צדוק | כוכב מאיר

את השיר המרגש הזה כולכם ודאי זוכרים, מסיטואציה מרגשת במיוחד. השיר הושמע עת פסעה נכדתו של מרן הרב עובדיה יוסף זצ"ל לחופתה, מספר שבועות לאחר פטירתו. השיר, נכתב בידי כלתו של מרן זצ"ל לזכרו, הרבנית יהודית יוסף. עוזיה צדוק, בקולו הטהור נבחר לבצע אותו, והוא כולל גם קליפ מרגש, שצולם בחדרו וכולל גם צילומים שלו מלפני מותו. השיר יוצא כחלק מאלבומו החדש של צדוק, "שומר ישראל", שראה אור השנה.

שיר געגוע לכאן *חדש*


21. עידו פורטל | אור בחושך

את הזמר עידו פורטל לא בטוח שכולכם מכירים עדיין, אבל מה שבטוח הוא שמדובר ביוצר מבטיח, מוכשר מאין כמותו, שהוציא כבר שני אלבומים מבטיחים - "שמעה בקולי" ו"הנני", שהשיר הנוכחי לקוח מתוכו. לא צריך הרבה כדי להיווכח כמה השיר הזה פותח את הלב.

שיר געגוע לכאן *חדש*


22. דוד ד'אור ותומר הדדי | לא גבה ליבי

לרובנו כבר היה נדמה שאחרי הצלחה מסחררת בארץ, הופעות מסביב לעולם, הופעה בבית הלבן אצל אובמה, וקהל מעריצים המוני בסין – דוד ד'אור כבר הגיע לפסגת הקריירה המוזיקלית שלו. אבל אז הוא המציא אותה מחדש... יחד עם תהליך מיוחד של התקרבות ליהדות וחזרה לשורשים שעבר בשנים האחרונות, חגיגת יומולדת 50 ומופע ענק חגיגי בקיסריה - דוד ד'אור מוציא בימים אלה אלבום חדש, בשיתוף עם המוזיקאי תומר הדדי. קבלו טעימה מיוחדת מתוכו.

שיר געגוע לכאן *חדש*


23. יצחק מאיר וצבי זלבסקי | ליבי ובשרי

צבי זלבסקי הוא מוזיקאי ותיק ומוערך בז'אנר המוזיקה היהודית. האלבום עשירי(!) שהוציא השנה, "והנה הבית מואר", מאגד אסיף לחנים מהשנתיים האחרונות. האלבום כולל שיר מרגש לזכר הלוחם בניה שראל הי"ד, שנהרג במבצע צוק איתן בקיץ האחרון, וזלבסקי, שהכיר באופן אישי את הוריו, ליווה אותם כל העת באבלם והעניק להם את השיר במתנה. מלבד זאת, כלולים בו שירים על מילים מהמקורות, חומרים מקוריים ושירי משוררים שונים. בשיר "לבי ובשרי", הוא מבצע שיתוף פעולה מיוחד עם המוזיקאי יצחק מאיר, ואת השילוב המופלא תוכלו לשמוע בעצמכם.



24. ינון טייב | עושה שלום

סנונית ראשונה מתוך אלבום שני שהמוזיקאי ינון טייב עמל עליו ממש בימים אלו, ושגם אגב ייקרא כשם השיר, "עושה שלום". לטייב כזכור, סיפור מסע מיוחד, במהלכו הסתובב זמן רב ברחבי העולם, ובין היתר למד לנגן על כלי נגינה שונים, שחלקם לא מוכרים במחוזותינו. מסעו של טייב, הסתיים בחזרתו ארצה ובהתקרבות ליהדות, ומאז הספיק להוציא לפני כשלוש שנים את אלבומו הראשון "בינתיים", ואף לנגן עם התזמורת העממית, ולקחת חלק בפרויקט מיוחד משותף עם אביתר בנאי ויונתן רזאל. בשירים שלו תוכלו לשמוע, דרך הסגנון המיוחד שלו, נגיעות מהשפעות המוזיקה שספג מרחבי העולם.



25. מתי שריקי | אור חדש

לאחר שזכה בפרס אקו"ם לעידוד יצירה, וסירב להצעה מפתה להשתתפות בתכנית The Voice, החליט המוזיקאי מתי שריקי להוציא השנה את אלבומו הראשון "אור חדש". שריקי מצוי בעסקי המוזיקה לא מעט זמן, ואף משמש כסולן בלהקת "קומי אורי". כל מילות השיר והלחנים המצוינים באלבום, נכתבו על ידי שריקי בעצמו. מאז צאתו, זכה שריקי כבר להופיע במופע חימום לשולי רנד ובהופעות נוספות ברחבי הארץ, שזכו ללא מעט קהל. אנחנו מאחלים לו בהצלחה, ויודעים שעוד נמשיך לשמוע עליו בהמשך...

שיר געגוע לכאן *חדש*


26. דוד ד'אור | שירת הזמיר

וכדי לסגור את הפרויקט הזה בצורה הטובה ביותר ולהשאיר טעם של עוד, צירפנו שיר חדש ממש של ד'אור, שהוא גם אחד היפים שהוציא בשנים האחרונות. שנה טובה ומתוקה!

קרדיט ענק לאתר הידברות laughing

שיר געגוע לכאן *חדש* להורדה שיר געגוע לכאן *חדש* עמוד הורדה
שיר געגוע לכאן *חדש*


כדי לצפות בקישורים להורדה עליך להיות מחובר

אורח יקר, אינך מחובר לאתר כרגע.
אנו ממליצים לך להרשם או להתחבר לאתר עם שם המשתמש שלך
<
  • הורדות: 37
  • תגובות: 187
  • איסיקיו: --
10 ספטמבר 2015 14:32

אליהו 1

  • קבוצה: מנהלים גלובאלים
  • נרשם לאתר: 21.05.2015
 
בן של מלך מספר 1 בעולם אתה פצצה, אין עליך בעולםםםםםםםםם!

וגם איזה הורדה מהירה

<
  • הורדות: 991
  • תגובות: 1855
  • איסיקיו: --
10 ספטמבר 2015 15:07

בן של מלך 1

  • קבוצה: מנהלים גלובאלים
  • נרשם לאתר: 8.05.2012
 
תודה על המחמאות אח שלי

<
  • הורדות: 0
  • תגובות: 2302
  • איסיקיו: --
10 ספטמבר 2015 23:25

flash1989

  • קבוצה: VIPמשתמשים מנויםVIP
  • נרשם לאתר: 8.04.2013
 
תודה רבה

<
  • הורדות: 42
  • תגובות: 98
  • איסיקיו: --
11 ספטמבר 2015 13:05

ילדה ססס

  • קבוצה: צוות העלאות
  • נרשם לאתר: 9.08.2015
 
כתוב שזה בחינם...........

--------------------

<
  • הורדות: 991
  • תגובות: 1855
  • איסיקיו: --
11 ספטמבר 2015 15:03

בן של מלך 1

  • קבוצה: מנהלים גלובאלים
  • נרשם לאתר: 8.05.2012
 
זה בחינם, כנראה בגלל שזה נמצא באלבומים אז את רואה בתשלום שלחתי לך לך תאלבום באישי

מידע
משתמש אורחים לא יכול להשאיר תגובות.